dijous, 7 d’abril del 2016

El monstre de colors

El monstre tenia un garbuix d’emocions. Està raro, està barrejat.
Cada pàgina del conte parla d’una emoció diferent, ells van comentant a mesura que escolten.
·       Estic content quan hem compren un gelat, xuxes, joguines noves.
·       Quan hem fan massatges i jo li faig al papa a la mama i al germà.
·       Estic trist quan la mama hem renya.
·       Quan he caigut, m’he fet mal i sang.
·       Estic rabiós quan m’enfado.
·       Tinc por quan estic a les fosques…
Cada nen ha dibuixat en un full “el meu monstre” l’hem penjat a la classe amb una bafarada de que ha dit cadascú.
Hem pintat el monstre verd i el negre per penjar-lo al passadís, hem sortit  tots els nens de P4 a pintar el de colorins. (El groc i el vermell ho fa P4 B, el rosa i el blau ho pinta P4C).

Com et sents quan vens a l’escola? Ho escrivim en un cartonet i ho pengem al monstre del passadís que correspon.
epcaldesblocs's el monstre de colors album on Photobucket

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada