dijous, 7 d’abril del 2016

Arriba la maleta


A P4 treballem els sentiments  a partir d’un projecte i un fil conductor. És el Follet Perot i la seva maleta dels contes: arriba a la classe i ens porta molts contes.
Cada dilluns ens porta un conte per treballar al llarg de la setmana. Primer  seiem a la rotllana i l’expliquem.  Després entre tots fem preguntes i un petit resum del conte i del què ens ha volgut explicar.
A partir d’aquí sorgeixen les activitats per treballar l’emoció que ens transmet cada conte. A vegades pintem, a vegades fem petons, a vegades fem un regal,...
Aquestes activitats ens permeten treballar de manera individual i en petits grups cooperatius. El producte final el pengem a l’aula, el donem a un amic, el regalem als avis o als pares o el posem al passadís per decorar l’escola.

El follet Perot truca a la porta i ens porta la maleta. Els nens/es es queden parats i pregunten:
·       Qui és?
·       Com has vingut?
·       És una maleta? Per anar de vacances?
·       Porta “xuxes” a la maleta?
·       La maleta pesa molt.
·       Com és diu?
El follet parla a l’orella de l’Eugènia i li diu que és diu Perot i ha vingut a P4 a veure els nens i les nenes per quedar-se amb ells.
Obrim la maleta i veiem que a dins hi ha contes:
·       N’hi ha mil, sí molts.
·       Que ens l’expliques?






epcaldesblocs's introduccio album on Photobucket


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada